9.4.14

Långt hår

Fy fasiken vad mitt hår växt alltså. Klippte mig lixom till typ axellängd (om inte kortare) i juni (???). Bra minne man har. Hursomhelst så känns det som att det växt 2 decimeter på knappt någon tid alls. Jag märkte det inte själv förrän folk jag inte sett på någon månad började kommentera att 'Gud vad långt hår du fått'. Min första tanke var att det förklarar varför mitt schampoo och balsam inte räcker lika länge längre! Borde ju egentligen inte förvånat mig för jag vet ju sen innan att hår och naglar växer som ogräs här nere. Undrar vad det kan bero på? Det är iaf skitjobbigt när det kommer till ben och armhålor men gällande huvudhåret så är det ju bra. Naglarna känns också 'starkare' och 'tjockare' om det makes any sense över huvud taget. Nej, nu börjar det bli lite för flummigt så det är dax att gå och lägga sig. Jobbstart vid 9. Wohoo!