Showing posts with label hashtag. Show all posts
Showing posts with label hashtag. Show all posts

3.6.14

#vivid

Vivid är en ljusfestival som hålls årligen runt circular quay och darling harbour. Här är några av mina bilder som jag tog med min iPhone.

 

 

 

 

 

 

23.5.14

#Vintermat

När det är kallt och mörkt. #potatisgratäng #mycket grädde #steak #steamade grönsaker

 

 

22.1.14

#bakis







14.1.14

#spidernet

Höll på att gå in i ett spindelnät häromdagen när jag var påväg hem från coles. Denna spindeln ser ju faktiskt skitläskig ut! Plus att när jag kollade runt så hade den 5 andra kompisar. Som mamma alltid säger 'finns det en så finns det flera'. Kollade dock upp den av nyfikenhet och visade sig att den i princip är helt ofarlig. Läste också att om man skulle råka gå in i ett spindelnät så ska man retrace ones step dvs. Långsamt backa bakåt i samma riktning man kom från för då släpper oftast nätet från kroppen tydligen. För det skulle man ju komma ihåg när man väl är i den situationen...nej jag skulle nog mera köra på att vifta med armarna som en galning och skrika 'fiiireeee'.

Måste darrat av skräck för hemskt vad bilderna blev suddiga...

 

1.1.14

25.11.13

#Scotch

Köpte en flaska dalwhinnie till min älskling

 

19.11.13

#wedding

 

2.11.13

#Fågeldass

 

 

31.10.13

#healthy

Har börjat simma en del så försöker också äta nyttigt. Varför ska jag alltid vara antingen eller? Träna och äta nyttigt eller soffpotatis och äta skitmat. Jaja, det är väl positivt när det är den förstnämnda kombinationen som nu.